2016年8月11日 星期四

Canada Trip - Day 16

July 15, 2016, Friday

今天下午, 約了一班哥哥的朋友一起去飲茶, 哈哈, 十六人大檯先坐得落呀!

呢間酒樓叫順峄海解酒家

哥哥負責點點心....嘩, 會唔會太多呀!



呢道的點心都幾好味, 咁我最印象深刻嘅就係個榴槤糯米磁, 皮薄餡靚呀!

食完我地去Costco, 買的手信返香港, 再買的餸, 今晚哥哥嫂嫂, 又做大廚呀!

睇吓今晚食的咩...


什菜沙律

 燒排骨

煎牛扒


燒腸

韓式牛肉

配韓式粉絲


蒜蓉蒸啡蘑菇 (哈, 用嚟蒸我都未試過)


我們美味的晚餐

食完晚餐, 我今晚有野做啦.



呢的就係昨晚五哥五嫂姪仔摘的黃金梨, 有三百幾個.   今早飲茶, 二哥已經送咗好多比佢地朋友.

呢的黃色比較熟, 我預備用嚟整果醬.

用黃金梨做果醬, 我都係第一次

將的黃金梨去皮去核切粒, 加的黑糖

放入雪櫃, 明天一早就可以整啦.

攪掂梳洗, 我地就覺覺豬啦.

沒有留言:

張貼留言