2016年8月21日 星期日

Cook House @粉嶺

August 6, 2016, Saturday

星期六, 要出去粉巔搵間五金鋪整的野, 順便出去補給, 仲睇吓有咩精靈捉.
好開心呀, 真係比我同型爸捉到隻特別野.

雖然CP值低, 但都好過捉唔到.

跟著順便响粉嶺食埋午飯, 咦, 响陳漢記附近開咗間餐廳喎, 一於試吓啦.

呢間餐廳叫Cook HOuse

人客都幾多, 唔方面對著人影相, 咁就影吓入口貼著嘅電火爐啦(呢款火爐我屋企都有一個, 開燈就好似火爐咁有的火閃吓閃咚, 但係唔熱.  如果要開暖氣, 一樣得).

今日午餐menu, 我同型爸各選一款.

 
的不不鏽鋼水杯無咩特別, 但貼咗佢地個LOGO就可愛咗的.

餐湯上啦, 洋蔥忌廉湯, 唔係跟麵包, 係饅頭.   付應話醮的湯一齊食.  我覺得的湯好鹹呀, 我就寧願食麵包嘞.   的饅頭用微波爐翻熱, 的皮有的韌呀!

型爸要了頂級西冷, HK$150

我要了比目魚, HK$68

Share 嚟食就變成咁啦.

餐飲要即磨咖啡....咁當時無屋企的咖啡咁好飲啦.

埋單HK$218

呢間餐廳都ok嘅, 第二日嚟粉嶺, 多一個選擇啦.

沒有留言:

張貼留言