2014年8月8日 星期五

輕鬆美食晚餐

July 31, 2014, Thursday Night

昨晚我有的唔like Ruby, 我去完旅行回來在家休息一天,跟著黃昏出去買野。返到嚟諗著有飯食,點知佢竟然無煮飯。 我問佢點解唔煮飯呀,佢話屋企無餸,哈哈哈,呢個理由都比得我,我打開個雪櫃,隨隨便便都可以煮三幾味出嚟啦.  就算唔煮餸,有牛扒有意粉, 又或者煮麵水餃咩都得啦。  我地去咗幾天旅行, 己經懶咗幾日, 我返到嚟都仲唔煮.  唉,算啦,佢做多二十幾日就約滿,而家講咩都無用,閒事一件,我地出去食。

昨晚想去小廚知味,嘩好多人要等位,唔等啦,走咗去強記大排檔。不過強記昨晚的小炒同蒸班頭腩都唔得呀。

今日Ruby放假,放工回家,我地都係出去食,再去一次小廚知味,哈哈,一樣要等。咁即係話呢間的小炒真係好得,如果唔係點會weekday都咁多人嚟食。不過我同型爸都係的唔想等位嘅人,熱辣辣企喺出面等三張檯,no way la.
 
咦,隔幾間鋪仲有一間小店叫輕鬆美食,午餐嚟食過但晚市未幫襯過, 一於去試啦,最重要有位唔使等。

坐低見佢有兩三款套餐,二人/三人/四人, 唔想諗,要了三人馬拉套餐,HK$207
 
每人一碗例湯,木瓜雞腳湯

咖哩牛腩,的咖喱汁好好味喎。牛腩就麻麻,係牛肋條嚟嘅。

馬拉盞蝦米炒椰菜,都幾好味


仲有香茅豬扒,都幾好味

每個餸都跟一個白飯,型爸同二公子轉了油飯(呢道有海南雞飯,所以有油飯供應,不過我地無叫海南雞), 每碗加HK$3.

三餸一湯,HK$213

快快趣趣又攪掂一餐。呢道的小炒都OK, 但無小廚知味咁多選擇。 但對我地嚟講就多一個選擇啦。

沒有留言:

張貼留言