2014年8月30日 星期六

大自然素食 - 始創中心

August 24, 2014, Sunday Night

今晚姪女請食飯, 補祝我生日快樂!  哈哈, 真乖女, 我無女兒, 有姪女都係一樣.

姪女兩姐妹都食素, 咁當然去素食店啦.  遷就佢地工作地點, 她們訂了位去大自然素食.  星期日要食六點, 如果唔係下一輪就差唔多要八點.   早的食好的, 好接媽媽出嚟, 食完送佢返去.

要了木瓜沙律, 有時想叫多兩個都話無呀! 另外再叫了柚子沙律

麻辣海燕窩, 哈哈, 等我返屋企都整先.

胡椒酸菜大芥菜雲吞煲, 幾好味呀!

霸王西施, 咁巴敝, 咪豆醬豆腐

鮮蘆筍蟹黃燴翅....真誇張

糖醋麵, 唔得呀, 本來應該係外脆內軟, 但呢碟得個硬字.

炒椰菜苗

咕嚕肉

鴛鴦飯

蒸素餃

哈哈, 真攪笑,沙薑雞, 真係整到成隻雞形咁.  點整都係麵筋

苦瓜煎蛋.

琵琶豆腐

姪女在85C訂咗個榴槤Mouse Cake比我呀!  真係多謝哂!

結果唔係姪女埋單, 哥哥爭著埋單呀!

哈哈, 我同型爸就管食管接管送啦.   大家太飽了, 蛋糕食唔哂, 帶咗返屋企.

晚上林老闆過嚟搵型爸飲酒, 攞的蛋糕請佢地食, 因為佢地都好鐘意食榴槤呀!

沒有留言:

張貼留言