2014年8月23日 星期六

外賣米線

August 19, 2014, Tuesday

的藥真係折磨得我好辛苦呀! 食晏都無心機食.  昨天出去泰國餐廳食碗粉, 食完頂著個胃.  今日連出去都唔想.  叫慢麼麼同事食完晏順道先幫我買碗米線返嚟.

 
 好少叫外賣湯粉麵, 因為好怕的粉麵浸到無哂湯

 但今日見到呢碗米線, 分咗上下兩層, 上面係米線

 下面係湯同餸

 兩樣都仲係好熱

 我只要將炒同湯撈埋, 就係碗熱辣辣的清湯牛肉米線.  令我想起過橋米線的故事.

可惜五號屋今日連食一碗米線都食唔落, 食咗大約一半已經無法再吃.

呢款外賣碗幫咗我, 唯有將的米線同的湯再分開.

兩個幾鐘頭後要再食藥, 再將的米線及湯放入碗, 用微波爐翩熱.

今日真係好難捱.  早餐嘅麥皮多士己經分開咗三個鐘食.  午餐嘅米線又要分開兩次食.   藥呀藥, 你折磨得我好辛苦呀!   希望明天唔好咁差啦.


沒有留言:

張貼留言