2014年8月18日 星期一

Horseshoe Grill

August 13, 2014, Wednesday

今日對眼又有問題, 晨早就淚水長流, 又怕陽光, 都唔知係咪昨晚對得部電腦太耐.   唯有請假, 快的去睇醫生.   唔敢成日對著部腦, 休息一天.

睇完醫生返嚟, 遇到鄰居幾位靚, 呀! 今日佢地有聚會, farewell 其中一位靚太, 佢要搬離我地屋苑呀!     其實我唔止對眼有事, 個胃都好唔舒服, 因為食緊的幽門螺旋菌藥.  但咁難得, join佢地一齊出去食晏.  一行八大三小,  大雨中出發

 
去咗馬會Horseshoe Grill, 呢道人少, 真係幾好.

今日set lunch, 選兩個course或三個course都得.

呢道的麵包好好味, 尤其是的蒜蓉包.


呢碟以為係XO醬或辣醬, 原來係蒜蓉醬

  
可以加落的麵包一齊食.

頭盤有半生吞拿魚沙律, 或

大蝦中東米沙律

我要了呢款大蝦中東米沙律, 因為未試過用米做頭盤.

主菜有煙豬腩. 好少西餐用豬腩嚟做頭盤

有什菌意大利飯

 
我要了煎爐魚

甜品有白朱古力mouse

我唔喜歡mouse甜品, 要了呢款雪糕配士多啤梨撻.

餐飲要了咖啡.

午餐實在太豐富, 美好的一餐, 不過我個胃就大剎風景.

食完回家休息.   順帶攞埋的藥去比鄰居藥劑師睇吓, 點解的藥令我咁辛苦.   鄰居都話, 好少的藥開得咁重...唉, 無法, 醫生都係咁講, 因今次係第三次食, 的藥又重又要食兩星期.

但點難食, 都要捱完呢個療程架.

沒有留言:

張貼留言