2014年8月31日 星期日

新至尊海鮮酒家

August 28, 2014, Thursday

星期二先上完大陸, 今日又再上.  今日仲再同埋老闆一齊上, 我地去睇地方呀.  唉, 有時的野真係好難講, 老闆要我地睇嘅地方好靚, 但地方細又遠, 牌照都要重新申請, 最好唔好啦.

點知比我地响現時公司那區, 睇啱一棟新起嘅地方, 今日捉埋佢上嚟一齊睇呀!  最主要只有兩棟, 唔會太多人, 咁就唔會好雜啦.

睇完老闆都好滿意, 到我地想落實, 點知佢地話有半層剛啱比人租了訂金....吓, 唔係麻, 昨天都唔講....食飯先, 再想想如何處理.


老闆去間好少少嘅酒家, 兩三年前在這家攪過一次同本地同事周年晚會.  但道地方太少, 我地要在會同香港同事一齊, 要去酒店大function room 先攪得掂.


哈哈, 中秋時節, 酒會先上的月餅請我地食, 老闆就唔食, 但好的老外表弟, 竟然鐘意食五仁月餅.

 
呢碟涼拌木耳好好味呀, 整多碟啦.

真係估唔到, 原來番石榴, 用話梅浸咗都可以做涼菜, 仲幾好味添

豉油皇大蝦

义燒拼燒肉

 
鬼佬大部份都鐘意食的咖嚕肉

半隻燒鵝, 好大隻呀!
 
 
醬椒肉, 夠辣, 幾好味.  老闆話要食辣野呀!

  
另一碟辣的魚香肉絲
 
 
清炒芥當蘭

 
唔啱三個鬼佬食的蒸班頭腩, 哈哈, 無虐待佢地...


的石班肉用嚟煲咗魚湯, 無骨, 加的蔥及香菜, 的湯好好味.

 
老外喜歡的炒飯, 咁多野食, 我無食飯呀!

七個人叫到一檯都係.  不過無浪費, 食剩pack 起, 叫國內的同事晚上食啦.

 
食完要繼續去睇多幾個地方, 再睇吓仲有無其他地方啱.   哈哈, 現在國內嘅電單車shuttle, 又進化咗啦, 有哂遮蓋, 可防曬防雨, 不過我真係唔敢坐.  無頭盔, 真危險呀!

唉, 睇咗好多間都唔啱, 唔可以同我睇啱嘅相比呀!

1 則留言:

  1. 五號屋屋主你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩、講食、講扮靚、講生活,讓大家分享不同的生活體驗。

    你的網誌十分切合我們網站主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富生活資訊的玩樂休閒分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料。現階段,SeeWide 已擁有超過十萬篇生活攻略,瀏覽量亦超過數十萬。

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結各樣不同的好玩好食生活資訊!

    另外,我們亦設有「稿費」制度,透過發表文章所累積的本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    而我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除