2014年4月16日 星期三

出差寧波 - 20140408

April 8, 2014, Tuesday

今個星期, 又再出差寧波幾天.  今年都應該走唔甩, 一兩個月都要去一次.

每次都會搭呢班機,一日只得兩班, 如果搭下午嗰班,去到都收工, 浪費半天時間

雖然係十一點幾機, 但同平時一樣時間起床,  八點幾開車, 一的都無得偷懶.

每次都一樣, 响機場Premium lounge食免費早餐.   今阿姐咁重手, 比咁多腸粉我嘅. 
跟著整杯Yogurt加杯加啡, 午餐都唔使食.

今日算好彩, 準時boarding, 但都延遲了二十幾分鐘才起飛.   上兩次都遲成個鐘

飛機餐係海鮮意幌殼粉, 唔好味, 可以唔食啦.

落機先去酒店check, 再回寫字樓, 去到都差唔多三點.   今日好多野做, 但呢道的人都唔會加班, 做到六點就準時走.  只有我地呢的香港人同外藉同事留低繼續做.   七點先離開, 唔可以太野, 有的食肆八點幾就關門.

晚上約了外藉同事及另一位外藉朋友, 一行四人出外晚膳, 今次又去南塘老街.

註寧波的外藉同事帶我地嚟呢間東城名府

的裝修都幾華麗架

哈哈, 不過入咗去又即刻出留嚟, 唔係唔食, 突然醒起有一樣野要買, 買完再返嚟.

就係去呢間車塘油贊子, 八點半就關門, 我地急步行去, 仍然有很多人排隊

的工人仍很勞力在搓麵粉呢!
 
  
買了鹹甜每款兩袋.   送了兩袋給外藉同事

 
跟著回去東城名府食晚飯

呢道都係食寧波菜, 我地去到他們已關燈, 但我們出來點菜, 他們的廚師馬上出來開燈及介紹各款菜式.  服務態度很好呢.

見菜點菜, 真係唔錯, 咁樣唔會叫錯野.

我要了幾款冷盤, 醬帶魚, 蔬菜卷

蘿蔔乾, 海蜇青瓜

熱菜要了醬爆新鮮墨魚, 鹽水什螺

外藉同事喜愛的鐵板黑椒牛仔骨

另一位同事要了黑米梗, 係甜品嚟架, 原來好好味.

我唔知另一位同事要了甜品, 我又要了另一款.  嚟寧波咁多次, 都未試過食寧波湯丸, 今次要了脆皮湯丸.    一食落去.....嘩嘩嘩, 非常好味呀!
 
外面少少脆, 內裡鬆軟, 入面仲係流心餡, 實在太好味啦.  

我地食野唔多, 但係三位男士飲得多, 他們共要了七瓶啤酒.

我們叫的食物都唔貴, 減了七十元啤酒, 食物只是三佰六十元.  算是十分抵食呢!

食完要回酒店休息, 明天還有一天忙呢!



沒有留言:

張貼留言