2014年4月23日 星期三

Wing's Kitchen

April 17, 2014, Thursday

呢個星期過得真係快, 貶眼就過咗四日, 明天就係復活節假期, 真係開心. 

下午多一位同事join 我地食晏, 大家想食西餐....自從Sticky Fingers 無咗午市, 附近都唔知有咩野選擇.   唯有近近地就去Wing's Kitchen啦.

佢地寫著四位套餐送一位, 咁我地四個人, 係咪可以叫五個餐呢.  哈哈, 不過問清楚, 一定要叫套餐先有得送, 但我地今日四位都唔想食套餐, A La Carte得啦, 食套餐太飽啦.

牛魔王飯桶同事要了西冷牛扒

今日join我地嘅同事要了安格斯牛肉漢堡

我要了炸魚薯條薯條

麻煩鬼同事又係叫咗炸魚薯條

不過一食落就好失望, 的包著魚嘅脆漿唔夠脆, 同以前Sticky Fingers嗰的無得flight

卒之有齊十個印, 下次再嚟有九折啦.

不過第二日, 麻煩鬼同事打比我, 問我有無肚痛或唔舒服, 佢話佢肚痾又發燒.   我無事呀, 佢先幾日已經病病地, 係咪感冒菌入腸呀!  不過我第一次嚟食完(只係要了茄汁風乾火腿意粉)都肚痾咗成十日...真係唔知關唔關事啦.   不過炸魚薯條點睇都唔係生, 會唔會係太油膩呀, 唔舒服仲要食炸野, 咁應該唔關間餐廳事啩.   如果呢間都唔嚟, 咁又少一間選擇啦.

沒有留言:

張貼留言