2014年4月14日 星期一

Wing's Kitchen

April 7, 2014, Monday afternoon

呢排都係繼續搵緊我地午市飯堂.

今日阿麻煩同事呢道又話唔想去, 嗰道又話唔想去, 跟著又話想食西餐, 一陣又話自己唔舒服.   唉, 自從Sticky Finger午市摺咗, 呢道附近好似無咩好味西餐.


阿麻煩同事突然醒起有間 Wing's Kitchen, 上次我地去過.   仲好深刻添, 因為上次食完之後,我腸胃炎咗兩個星期.   不過我腸胃炎都未必關呢間餐廳事, 再去食都無問題喎.

坐落見到隔離幾位外藉人仕要了漢堡包, 好似好正咁喎!

今次唔敢食沙律, 改飲熱湯隱陣的.


飯桶同事要西冷牛扒漢堡, 睇落得喎!

我要了今日精選雞扒漢堡, 味道都唔錯, 不過剛啱飲完湯食包, 而家又包呀!

阿麻煩同事要了意粉, 但又話的汁too creamy, 攪到佢好滯喎.

突然醒起上次嚟有張咭, 有三個印, 睇吓日子, 原來係二月份嚟過.   今次我地又多三個印啦.

牛扒漢堡HK$49, 意粉HK$49, 我同麻煩同事要了餐湯, 每人HK$15.   埋單HK$167, 唔使加一.  價錢唔貴呀.

如果今次食完返去無事, 咁遲的多的嚟, 將呢間加入成午市飯堂之一啦.

沒有留言:

張貼留言