2014年4月28日 星期一

復活節聚餐

April 18, 2014, Easter Friday

牛肝菌飯煲好, 我馬上連人帶煲去八號屋開party.   其實一個小時前已經開始Happy hour, 我已先做好什菜沙律, 飲咗食咗一個小時, 大約七點先返去煲飯, 煲好攞過嚟先慢慢焗 .


又係一大埋小食, 今日有主題架...


主人家訂咗隻48個月黑毛豬火腿,  慢慢片出嚟, 配蜜瓜食呀...其實食吓飲吓, 未到晚餐大家都已經飽飽地.

陶爸帶來的日本whisky官城峽

 
 主人家開定兩瓶酒, 放落decanter air 緊.  

 
 呢兩瓶唔係700ml, 每瓶都係1500ml, 即係話呢兩瓶等於平時四瓶酒有多.    開咗紅酒, 我都唔使攞梅酒過嚟啦.   今日真犀利, 呢兩枝全部飲哂, 即係飲咗4枝幾啦.

睇吓今日食的咩:

陶媽整了送酒小食醉鴨舌

醉雞

  晚餐開始, 先來五號屋的什菜沙律, 我加了煙三文魚及feta cheese

Mrs Kua整嘅香草蕃茄蓉配焗法包

林老闆整了紅酒燴牛尾

黑松露汁意粉, 的汁好香呀!

 
 五號屋呢煲飯本來都好香, 但被黑松露的味道搶哂呢!

主人家焗的牛柳條到了


焗得啱啱好呀!

主人家還焗了椰撻.   佢話太耐無做, 的模生咗锈, 做得唔靚.  但我地覺得味道唔錯, 好快咁幫佢食哂.    諗吓, 我都好耐無整藍莓椰撻, 遲的要整的嚟食吓先.

我地今次五家共十個人, 啱啱好坐哂一張檯.  主人家唔想太多人, 佢話人太多坐都坐唔落, 食都食得唔舒服.

今日好開心, 唔覺唔覺, 傾到十二點, 大家正在研究, 有無機會一齊去旅行呀!


沒有留言:

張貼留言