2014年4月27日 星期日

紫洋蔥煙肉牛肝菌焗飯

April 18, 2014, Easter Friday

同二公子型爸食完午飯,去埋Ikea, 買唔到想要嘅野,要快的番屋企,因為今晚有聚會。

今晚以西式為主,除咗整沙律菜之外,我想整多一個牛肝菌焗飯。

出去次前已經將牛肝菌洗淨,用一杯水浸軟

我唔止浸一份,係兩份,因為要煮兩煲。

今晚嘅聚餐,都以成人為主,不招待小朋友。 雖然二公子已經係成人,但佢年輕人同我地邊有咁多野傾,我另外煮一煲比佢食啦。

今次用咗兩個小煲,一個係Benndes 20cm, 一個係Staub 18cm

材料:(每煲計)
紫洋蔥 半個切碎(個人喜好,  鍾意落多的少的都得)
煙用半包, 切片
牛肝菌20g, 洗淨用一杯水浸軟, 浸好後撈起揸乾切碎.  牛肝菌水留起備用.
米兩杯, 先用水浸半小時, 瀝乾
雞湯一杯

無落油, 放的煙肉落去煎, 一煎的油就會出嚟.  兩個煲的做法都一樣

跟著落洋蔥爆香

跟著落牛肝菌爆吓

最後加米,加入雞湯, 牛肝菌水拌勻.    當其時好忙, 真係無手影相

煮滾後加蓋用中小火煮10分鐘, 熄火焗15-20分鐘.

今次用兩個小煲去煮, 每煲兩杯米, 米量同水量都比較容易控制, 上次用大煲煮四杯米, 要煮好耐時間, 煮得耐飯焦又燶, 所以今次分兩煲煮易攪的.

全程無加任何調味, 因為加了煙用, 我怕鹹, 再加上用了一杯雞湯.  食時唔夠鹹可以加豉油.

煮好之後, 我都唔使等, 攞起個Staub就拎去八號屋, 咁多野食, 大家唔會一開始食飯, 慢慢焗都得啦.

不過去到聚餐, 顧著食同傾, 都唔記得焗好開蓋影番一張

到我記得影時已經係咁樣.

的飯ok呀, 佢地話好香, 亦都唔會過腍...哈哈, 睇落有的似荷葉飯呀!兩杯米十個人都夠食, 因為唔係淨食飯麻.  再加上二公子嗰煲佢點食得哂, 佢想食幾多, 先攞起, 其餘嗰的拎埋過嚟.  結果都有的剩....個個都好飽呀!


沒有留言:

張貼留言