2014年4月11日 星期五

西芹炒雞什

April 5, 2014, Saturday

當我同型爸去買餸時, 型爸突然話佢要食雞什, 仲即刻出去外面新鮮雞檔睇吓有無得賣.

結果比佢買到, 仲好大份, 都只係HK$25.   有雞腸雞肝雞心雞腎.  

呢, 就係咁大份, Ruby幫我洗乾淨, 再汆水

買咗一大棵西芹, 兩個人, 食一半夠啦.  刨絲切條

為咗方便快炒,先將西芹焯幾分鐘, 中式小炒, 如果的西芹太硬唔好食.

預先用豉油豆粉糖加水調茨汁

用蒜蓉加薑片起鑊

將雞什落鑊爆一爆

加西芹

加入茨汁, 因雞什同西芹都焯過,不需煮太耐, 只要快炒幾下就ok.

西芹炒雞什就攪掂, 好香呀!   我的蒸魚未攞出嚟, 型爸已經開始食啦.

呢碟如果出街食, 應該要HK$98至HK$128, 仲無我咁多雞什咁多西芹(一半都唔知有無), 我而家HK$30大大碟呀!

型爸又比多個like啦.

沒有留言:

張貼留言