2014年4月26日 星期六

沙嗲王 - 荃灣店

April 18, 2014, 復活節假期第一天

今日有的忙呀!  早上攪攪的梅酒, 換瓶放入雪櫃, 隨時攞出嚟飲都得啦.

跟著要出去見Agent, 約咗十二點前要到呀!   同Ruby傾過, 大家都唔想續約, 我要搵個新姐姐.   .  我唔想請菲律賓姐姐, 印尼姐姐又越嚟唔聽話, 一日顧著玩手機上facebook.  

我好勇敢呀, 今次要試緬甸工人.   上個星期睇咗個緬甸工人特輯, 覺得緬甸工人都幾好吖.  辛苦的從新教過.  呢間agent都幾勇, 投資咁多錢去訓練當地人, 幫我地開多一個外傭資源, 等我地多一個選擇.  Agent 話印尼嗰邊好似2017後唔再輸出外內傭, 雖然我唔係幾信, 不過現在多一個選舉都好吖.

我揀咗啦, 要等嗰邊工人confirm 入營training後再式簽合約. 呢段時間, 香港呢面就同入起處申請, Traing三個月後合格先嚟香港, 最快可能要八月底先到呀!  Ruby八月二十幾號到期, 希望時間啱啱好啦.  可過到時我又要請假train新姐姐啦.

攪掂哂都成一點, 順道在荃灣食午飯!   二公子提議去沙嗲王, 佢同朋友嚟食過幾次, 佢話食物都ok架.

呢間沙嗲王有好幾間分店, 但我都係第一次幫襯

 二公子仲有的現金卷,  哈哈, 十二文都好喎.

 
 二公子朋友同我地一齊食, 佢話呢款飲品好好味.  只要叫任何食品HK$28以上, 飲品半價.

二公子要了芒果椰汁啫哩, 我要芒果椰汁水晶芝麻, 呢的水晶芝麻, 似熱情果子的籽, 酸酸地

型爸要了芒果椰汁紅豆, 而二公子朋友要了芒果椰汁鮮草.   杯杯都ok 好味.

要了白咖喱豬扒飯HK$49.  係咩鬼白咖哩, 將的汁加奶或忌廉整到白的色之麻, 好淡咖哩味

脆蝦捧 HK$28

日式蟹粉豆腐鍋HK$61, 味道都ok.

迷係pizza HK$36

真係好迷你呀,每人一件,只係手掌大少,一定唔會食滯

型爸話想要飲啤酒,二公子話要食炸雞翼。一礶啤油單叫要HK$20

 一碟雞翼要HK$35

侍應介紹改叫套HK$50, 哈哈,慳咗HK$5

埋單二公有張咭有八五折,慳HK$48

跟著又送咗的coupon

仲有呢一小瓶XO辣醬,唔怪得之之前屋企有呢樽辣醬啦,原來係二公子攞返嚟架。


沒有留言:

張貼留言