2014年4月3日 星期四

新森林焗之專門店 三

March 31, 2014, Monday

昨晚的瀑雨成為今天大家的討論焦點.   百年難得一遇, 希望不要再發生了.  昨天是星期日, 對交通沒有很大阻塞.  換了是上班時間, 真的會大混亂.

今天雨雖然大, 但相比起昨天, 只是小毛.  午飯還是出去吃.

新森林已經成為我地其中一個飯堂了.  連續第三個星期, 我們每一星期都選擇去一次.

不過三次去都選擇不同的食第, 今次以麵食為主.   我同另一位同事都喜歡吃麵, 他要了豬軟骨烏冬, 我要了吉列豬扒拉麵, 血池麻辣地獄湯底.

平時飯桶同事, 一向叫開飯, 今日竟然要學我們吃粉麵,  一個餐包配意湯意粉, 我已經警告, 呢個似早餐, 會食唔飽架.  不過佢想試吓喎.

餐未到, 飲品先到, 一杯好立克, 兩杯即磨咖啡

蕃茄牛腩湯意粉, 原來係腩碎, 的牛腩好多肥油呢.

 
再加埋呢個玉桂餐包, 我真係覺得佢唔飽囉.

另一位同事要了豬軟骨烏冬, 佢話的豬軟骨好好味呀!

我要的吉列豬扒拉麵, 睇落唔錯呀!

的血池麻辣地獄湯底就係呢的, 都幾夠辣呀!

一份咁嘅餐HK$36, 想點!   仲幾好味添.

飯桶同事真係唔飽, 提議佢加HK$4要個湯同包, 佢即叩, 食埋佢就話差唔多啦.   呢個餐湯加麵包, 真係超值.  其實我都想食個牛角包, 但係食唔到咁多啫.

埋單HK$113, 唔使加一, 真係好抵.

沒有留言:

張貼留言