2014年4月15日 星期二

花開花謝

April 7, 2014, Monday Night

我office棵鐵樹開了花三星期了, update吓的情況先.

 
三月十七日長出了花冧, 踏入第二至三個星期, 的花就越開越靚

的花通常下午開, 整個房間都香到不我了, 最特別係, 的花開完又合埋, 第二天再開

看, 的花又再開大的


比個close up.  好靚呀!

未完全開時, 的花冧係咁架.  莖上分泌很黏的汁液


開完花後, 第二天合起來, 到下午又會再開

呢的係完全盛開.   一開花時, 整個房間都十分香.  花開的香氣斷斷續續, 維持了個多星期.

的花好香, 不過對我嚟講就有的問題, 唔知係咪對花粉敏感, 的花一開好香的時候, 我的面, 頸, 手背都非常之痕, 仲起了粒粒.   走去睇醫生, 醫生話如果知道致敏源就要遠離佢, 但我無理由棵樹開花我要搬走佢架.  一係我唔返工啦, 但又唔得, 唯有忍吓啦.   有的敏感, 唔係好大件事, 見到的花盛開都好開心.

踏入第四個星期, 今早一返嚟, 見到的花差唔多謝啦, 有好多乾枯咗啦.

到下午仲有的花繼續開, 依然很香.   但我今日無咁痕啦, 因為睇醫生食咗抗過敏藥.

我明天要出差寧波, 離開致敏源一定唔會痕啦.  返到嚟的花應該會謝哂啦. 

計吓計吓, 真係開足一個月呀!

唔知幾時再會開花呢?



沒有留言:

張貼留言