2014年4月24日 星期四

食到有的厭啦

April 17, 2014, Thursday night, 假期前夕

放工返到屋企, 同型爸二公子一齊出去食飯, 明天有party, 我預備整什菜沙律, 要去一田買有機沙律菜. 順道在大埔超級城食飯.   因為近一田超市, 結果都係去板長壽司.

我同型爸先去一田超市買野, 二公子同佢朋友去搵位, 到我地買完野, 啱啱有位呢.

真係同店唔同命, 粉嶺祥華完全唔使等位, 呢道等咗二十幾三十分鐘呀!

二公子同型爸, 呢樣又想點, 嗰樣又想點... 又係一大輪壽司.   不過好彩佢地都有睇吓價錢, 有無的特價抵食.

呢款火炙三文魚腩壽司, 好好味呀!  每人叫了兩嚿都話唔夠, 再要encore

呢兩款軍艦都好味, 的芥末鮑魚, 好嗆鼻呀!

一口帆立貝壽司, 好味!
 
無鵝肝壽司, 要了安康魚肝壽司.  咁當然無鵝肝壽司咁好味啦.

一條池魚

一頁都show唔哂呀!

再encore
但我已經頂唔著
今次條池魚食完, 再叫佢地炸咗條骨

仲有油甘魚魚較

兩碗肥牛辣湯烏冬

食到捧著個肚

下次我一家唔比佢地叫咁多, 食咁多壽司落肚, 即係食咗好多飯, 點會唔飽吖.

呢間板長壽司, 要停一停啦, 有的厭啦.  不過食到厭都係自己攞嚟架.

沒有留言:

張貼留言