2014年4月12日 星期六

薑蔥蒸花尾躉翅

April 5, 2014, Saturday

今日去買餸, 去咗兩個街市, 由香港仔返過嚟, 先去大埔墟剩市買咗大部份, 但搵唔到龍躉. 跟著再開車去上水街市, 嗰道一定有得賣.

 
果然無失望, 真係有得賣, 七文一兩.  呢道HK$128, 斤幾呀!

買嗰時有另一個婆娑响道買, 不過佢要淨肉, 唔要有骨.   佢話的背旗連骨好重稱, 全部都係七文一兩, 啖啖用抵食的.  但型爸要食背旗, 我都係鍾意有骨落檯, 都係揀番背旗, 魚檔阿姐話, 呢部份係貴的架.   當阿姐幫我打鱗時, 另一位太太又買, 不過佢又係買淨肉喎....唔通淨肉真係好抵?

 蒸魚就最簡單, 未炒其他餸前, 先放入去蒸爐蒸, 炒好其他兩碟餸, 的魚就啱啱蒸好. 跟著再灑蔥花再灒豉油熟油就得啦.

一食落去就知無買錯部位, 我地就係要呢的近骨好滑嘅部位, 的皮厚厚, 哎落去有少少彈牙, 骨膠原呀!

因為係背旗, 所以每一嚿都連骨連皮.   相比起, 的肉雖然好味, 但邊有的皮連骨咁好味呀!

型爸又比like 啦.

今晚呢餐餸, 我有三個like 呀!

薑蔥炒鮑魚

西芹炒雞什

仲有粟米紅蘿蔔薯仔豬骨湯, 超甜呀!

 
三餸一湯, 兩個人撐檯腳, 豐富又超正啦!

型爸一早車出車入等我兩個鐘整頭髮, 梗係要煮的佢鍾意食嘅氹吓佢啦.

食完晚飯, 我地又有酒聚呀! 晚上九點响八號屋舉行 

我同型爸先到, 帶備豬肉紙, 魚乾, 花生做送酒小食

仲帶埋枝竹鶴21年, 不過唔使開, 八號屋叫我地飲埋枝開咗嘅Macallian先

男士飲Whisky, 女士飲紅酒

到人齊時就仲多小食, 我地五家人, 每家帶一的, 多到食唔哂.

大家傾傾講講又到午夜, Saturday night, 明天唔使返工, 夜的都無問題啦.

沒有留言:

張貼留言