2014年4月10日 星期四

薑蔥炒鮑魚

April 5, 2014, Saturday

整完頭髮, 同型爸拍拖去買餸, 型爸咁好, 今晚整餐好嘅佢食.

去到街市, 賣鮑魚的婆婆係咁sell我, 平的比賣比我.   呢兜五十文, 好啦好啦, 又幾抵.  今晚得兩個人食, 有七隻, 夠哂啦.

買到返屋企, 我見Ruby係咁意用水沖吓.    呢的開鮑魚工作, 一定要自己嚟

不過都好容啫, 用刀仔插入鮑邊, 在底部界幾吓就得, 好快界哂出嚟

跟著就用生粉粗鹽洗吓, 再用牙擦擦乾淨

睇吓洗完幾乾淨, 同買番嚟時差幾遠.  所以好多時去流浮山鯉魚門西貢食海鮮, 我都有的怕佢地洗唔乾淨的鮑魚.

界好花

預備的薑蔥...的蔥唔夠多添.   再用豉油豆粉糖調定一個茨汁

跟著將的鮑魚放滾落水焯一分鐘.   其實都唔知有無一分鐘, 見到的鮑微微彎起我就即撈起

呢, 就係咁啦.

跟著用蒜蓉起鑊, 加薑片爆香

加蔥再爆

加鮑魚炒兩吓

可茨汁,煮起兜幾下就可以.   唔需要煮好耐, 唔係的鮑魚會硬哂.

上碟.


睇吓個樣幾正

咬落一樣咁正.   型爸食完一隻, 即刻比個like我.

其實鮑魚本身無咩味, 加咗薑蔥同茨汁就好好味啦.


沒有留言:

張貼留言