2014年4月8日 星期二

The New Sangeet Indian Restaurant

April 4, 2014, Friday afternoon

呢排出去食午餐,同同事數吓我地有幾多間飯堂, 數數吓真係無咩幾多間.

一號 : 新森林焗之專門店
二號 : 新曼谷餐廳
三號 : 龍門酒家
四號 : 馬家莊清真館
五號 : 海鮮站
六號 : 阿善素食館(自從上次佢地比碗唔熱嘅栗米粥, 都唔想去食啦)
七號 : 板長壽司(麻煩同事又唔係好想去, 佢唔食牛又唔想食魚, 話無咩選擇)
八號 : 金田日本料理 (去過幾次, 呢輪都覺得唔係幾啱食)
九號 : 譚仔米線 (要等飯桶同事唔一齊先可以去, 因為佢一定要食飯)
十號 : H8其他食群
十一 : 美心快餐 (好久唔久先去一次)
十二 : 酒樓飲茶, (又係好久唔久先去一次)

數嚟數去, 都無尖東嘅餐廳, 今日突然醒起, 仲有一間印度餐廳好耐都無去, 應該有半年啩.

就係呢間The New Sangeet, 喺尖東廣埸, 以前都去過好幾次, 今日飯桶同事唔等閒, 我同另一位同事去.  飯桶同事唔like咖哩, 佢話對的辣敏感喎.

半年無嚟過, 午餐加咗少少價啦.

Lunch Buffet 都好似加咗HK$10, 不過都唔諗著食, 因為實在太飽

今日唔多客, 去到即有位 (通常都唔使等位)

要了午餐, 先嚟薄脆

呢個湯飲落似栗米雞湯, 但係入面又無雞.   好重胡椒味, 又唔似素湯

同事要了凍檸茶, 我要熱奶茶, 餐後上

每人一嚿烤雞及咖哩角

飲完湯食到呢道已經飽飽地

主菜嚟啦, 我們選了蒜蓉炒青豆 HK$48, 咖哩魚 HK$52

主食配薄餅及香飯.  通常的白飯都唔會食, 因為實在太飽

的餸碗薄餅已經好夠啦.

呢道的奶茶我覺得好好飲, 的茶葉好香, 唔需要落糖都好好飲

呢道晚上八點後有Live Indian Music, 我相信好多印度人會嚟囉.

埋單連加一HK$110, 每人都只係HK$55.  

不過印度餐都只係久唔久先食吓, 唔可以入我地主流十大飯堂.

沒有留言:

張貼留言