2015年8月15日 星期六

藉口

August 9, 2015, Sunday Night

今日行完山覺得都幾攰, 隻腳傷咗唔夠力, 行完好攰, 淨係想攤抖吓, 敷個mask, 睇吓電視都幾爽... 點知呢個型爸又嚟啦...

型爸:林老闆話今晚食咩好喎
我: 好攰,唔想煮喎
型爸:唔想煮唔緊要,烚咪得囉
我: 昨天立秋,高溫三十六度幾喎, 今日都好熱,又打邊爐
型爸:組長送的野生松茸,要快的食,打邊爐食埋佢啦。

其實佢個心想打邊爐,十萬個藉口啦。咁打邊爐就打邊爐啦,叫埋林生一家,我提議叫埋組長一家,佢地送咁大盒松茸比我地。 



今次洗咗二十幾三十隻,洗擦乾淨,切片就得。

買咗一斤海蝦

組長做海產生意,唔食龍躉,今天改買脆肉鯇腩

腐竹水魷牛百頁

林老闆供應一公斤手切肥牛

我買了手打魚蛋,牛丸牛肉餅,都係林老闆從汕尾帶落嚟,好爽口架。人多,每款都要分兩碟。

仲有生菜,油麥菜,芫茜,娃娃菜, 不過唔記得買豆腐。

一個清湯鍋

一個重慶辣鍋

十個人一齊打邊爐,好熱鬧呢! 

呀,要提吓雀巢出咗西瓜汁,味道都ok喎。

食完飯又要拎的菠蘿西瓜出嚟食,騰來騰去,好忙呢!

型爸成日以為打邊爐唔使點煮,好昜啫。 係唔使煮呀,但都要洗洗切切,Cindy一個人點攪得掂。 淨係出去買野,去完街市去超市,都騰咗兩個幾鍾。 返到屋企又要即刻切菠蘿切西瓜,放入雪櫃,如果唔係邊有冰涼的飯後果。

食完又要幫手執拾,Cindy慢手慢腳,唔幫佢佢有排洗呀!

攪完一餐,好攰呀! 其實有時煮兩三個餸potluck仲容易的呀!

沒有留言:

張貼留言