2015年8月27日 星期四

松坂日本料理

August 18, 2015, Tuesday

今日心情好沉重呀!  昨晚在曼谷四面佛發生爆炸, 這麼多人死傷, 真的很難過, 全都是無辜的人, 心很痛呀!   爆炸的地方, 我每年都去, 還在那張椅子坐過很多次.

約了Akiramay食午飯, 她要幫我慶祝生日.  慶祝生日也難免要談談這慘事.  而我叫她幫我訂了十一月底去曼谷的機票, 也要取消.   可能三四個月後已經開始淡忘, 但在此刻, 真的不想去.   以前泰國政變, 紅衫軍/黃衫軍我都不怕, 韓國的新沙士也不怕,  因為自己仍可選擇去那裡, 帶不帶口罩.  但炸彈放在那裡, 真的沒有得防避, 一秒鐘死神便擦過.

都有一排無嚟松坂, 近來覺得佢的生意好咗, 午市好多時都滿.  

入去次前睇咗外面個餐牌, 午市便當好似幾好, 就叫呢個便當啦.

咁當然仲有其他午餐, 拉麵餐HK$65-70, 而其他就由HK$88-130都有

外面差唔多滿坐, 要入去坐鐵板燒位

睇落都幾好, Akiramay唔想食魚生(激死, 咁叫第二樣吖麻), 要我食埋, 咁食魚生都飽咗一半.  要佢夾番炸帶子同西蘭花.

我食到後尾先食的炸物, 覺得唔脆, 索性唔食的炸皮.  其實食過咁多次炸物, 炸得最好係Icafe嘅重量級魚柳, 真係炸到外脆內軟, 等我星期四又去食先(又可以pack個勁大個魚柳包返去比型爸食).

食完仲有雪糕做甜品.

埋單HK$172 (HK$78 x 2 再加一).   Akiramay要請我食飯, 唔使啦, 有心就得啦.  AA制, 唔想佢破費呀!

沒有留言:

張貼留言