2015年8月5日 星期三

追加午餐

July 31, 2015, Friday

今日我地三人飯腳又去新森林焗之專門店食午餐

慢麼麼同麻煩鬼就決定食咩, 但我睇來睇去都唔知食咩野好.

突然間慢麼麼話我上次提過淨食追加餐湯同豬扒, 不如今次試吓啦....哈哈, 我真係有提過, 不過已經唔記得, 今次就試吓啦.

 
咩野係追加餐湯呢?   平時叫午餐, 只有主菜同飲品, 如要飲餐湯, 只需要加HK$5.   慢麼麼同麻煩鬼各叫了一份午餐, 可以要兩份餐湯.   但我唔需要兩份, 一份都已經夠啦.

  
至於豬扒, 麻煩鬼要了一份湯拉麵午餐, 除咗可以加HK$5要一份餐湯之外, 仲要以加HK$8追加一份吉列豬扒.    哈哈, 我就係要呢份吉列豬扒呀.

佢兩個嘅飲品先到

  
麻煩鬼要了魚腐豬軟骨湯烏冬

  
面慢麼麼要了帶子黑椒牛扒意粉

而我嘅午餐呢.....

粟米忌廉湯配牛角包

吉列豬扒一份, 有三件...足有一大塊豬扒, 只係追加HK$8, 真係扺呀!

埋單HK$97

慢麼麼 黑椒牛扒帶子意粉午餐   HK$45
麻煩鬼 上湯魚腐豬拼軟骨拉麵   HK$39
五號屋 栗米蘑菇湯配牛角包+吉列豬扒  = HK$5 + HK$8  = HK$13

係呀, 我呢餐午餐只係需要比 HK$13咋....賺哂!  多謝兩位飯腳...佢兩個話最緊要我夠飽就得啦.  點會唔夠, 係啱啱好呀!



沒有留言:

張貼留言