2015年8月19日 星期三

Tap - The Ale Project

August 12, 2015, Wednesday

兩星期前去旺角旅行社換回鄉證,今日就可以去攞證。 咁啱二公子又放假要去觀塘攞野,型爸話不如一齊食晏,仲可以開車接我去攞證,嘩,好開心啦.

型爸知我要去旺角山東街,佢話旺角黑布街有間餐廳幾特別,一齊去試吓。 我十二點離開公司,型爸讓我落車去旺角旅行社,跟著佢地去泊位再去餐廳,我攞證之後就自己去餐廳搵佢地。

點知今日好多人攞證,排隊等咗半個鐘先攞到。由旺角旅行社行去黑布街都只係十分八分鐘,中午時份,好曬呀! 每次經過旺角都覺得比其他區熱的又曬的。


搵到啦,間餐廳叫Tap - The Ale Project


門外有個牌寫著Sour-Dough Sanwich+Soup, Salad or Fries.  聽講呢道的麵包係自家製架。


入到去除咗型爸同二公子之外,只有一個客人。 我諗未到一點,一陣應該多的人啩。


吧檯後牆上,全部都係的tap, 的tap駁著每款不同口味嘅啤酒。 呢道嘅啤酒,全部香港製造。


型爸先叫了一客芝士波,一客有三個波,佢地留番一個比我。


 時間啱啱好,份芝士波啱啱送到,仲係好熱。义開嚟睇,入面係芝士通粉,可以加的特製茄醬嚟食。味道都ok架。


二公子要了一杯氮氣咖啡,我覺得唔好飲,無咖啡香味. 要HK$50一杯


型爸要了一杯Yellow Mare Pint,甘甘苦苦咁,我唔like呀。仲要HK$70一杯。


杯上面都印咗餐廳嘅logo, 每個杯墊都所咗的不同語句。


的飲品太特別,唔啱口味,都係要的普通的嘅青檸梳打。



研究咗一輪個menu, 叫三款不同嘅set lunch


三式芝士麵包,可以要half portion 或 full portion, 型爸要了full portion, 再加HK$20要了薯條及飲品,HK$94. 


 跟著呢份叫Cubano, 燒肉包,又係full portion , 另加HK$20薯條+飲品。HK$102. 個包幾脆,味道都ok, 但我地鐘意triple cheese多的。
最後一個係Chichen Wrap, 中文係口水雞包,我地都係要full portion, HK$20要了餐湯及飲品。 HK$94.  食落真係有的口水雞味,少少辣,有花生,但呢個包反而唔係咁好食。

呢餐食咗HK$510, 都幾貴呀。 唔怪得之無人幫襯(除咗我地之外都無其他客人),咁嘅價錢响呢區唔掂啦。的啤酒咁貴,唔係人人接受,最敝又唔係咁好飲。 就算覺得特別,試咗一餐之後,下次都未必再嚟。 希望佢夜晚生意好的啦,唔係點預得著的租呀!

再者附近咁多食肆,對面有間韓國安東元祖奶奶雞,行過兩間又日本餐廳(我見日本餐廳都幾好生意)

同一條街五六間食肆,經過見到都幾多客人,Tape 在街尾,無咩人幫襯。 做生意曲高和寡,要在市場突圍都有的難度。

沒有留言:

張貼留言