2015年8月18日 星期二

渥日本料理

August 11, 2015, Tuesday

今日好朋友加保險經紀請我食午飯.   哈哈,  呢個約會等咗足一年.   每年近我生日, 佢都會約我食飯, 點知去年佢跌親隻手, 攪咗幾個用, 跟著過年時又再約, 最終都係唔成事.

今次約到啦.
 訂咗渥日本料理食鐵板燒

訂咗一點鐘, 朋友未到我先入座, 所有鐵板燒位已滿, 鐵板上燒的食物, 是鄰韓國人一家五口.  數數我們這鐵板燒檯坐了九個客人


雖然每人一個位, 但感覺上好迫, 有的焗添

朋友到, 佢強力推介A餐, 佢話好抵食.   A, B餐HK$138一位.  C餐HK$288一位, 我都無留意A,B餐有咩分別,淨係見到C餐有牛肉薄燒,但朋友請客,佢話A餐抵食,咁就叫A餐啦。

叫咗野之後,就出去自助沙律吧

 
呢道無限制攞幾多次沙律,但食得幾多吖,攞一次已經好夠。

我地食緊沙律,廚師仍炒緊麵,飯及野菜。

其他七位客人的野炒完,卒之到我地啦。大蝦及三文魚

份量又幾多喎,每人三隻蝦

每人一年三文魚

牛扒嘅份量同魚差唔多,未食牛肉已經開始飽

牛肉即煎,但上面嘅煎片就一早炸定。

跟著仲有炒麵

跟著炒埋的野菜,我的牛肉都食唔哂

差的唔記得咗個麵豉湯

跟著自助咖啡

到我地差不多食完,其他客人都走哂啦。 咁就有機會影吓相。 呢道有兩張鐵板燒檯,大約可坐18人吧。 如果唔食鐵板燒,可以坐入面,咁就無咁多油煙。

見到佢地牆上貼咗客人嘅合照。

咁其實又幾抵食嘅,HK$138, 埋單HK$276, 無加一。 同的大食男嚟就啱啦,唔要麵要炒飯,一定食到飽飽。

如果同型爸嚟,我估佢一定要HK$288個餐,因為有牛肉薄燒.




沒有留言:

張貼留言