2015年8月30日 星期日

灣仔碼頭寬葉韮菜煎餃

August 21, 2015, Friday Night

星期五Cindy放假, 型爸約咗客人食飯, 晚上就只有我跟二公子.

兩個人簡單的啦.  

呢排電視成日賣廣告, 灣仔碼頭出咗隻煎餃.  五號屋最鍾意試新野, 超市promotion (好似係HK$19.90一包), 咁買嚟試吓.

的煎餃比平時嘅水餃, 睇起上嚟大隻的, 一盒只得15隻. 

呢款煎餃嘅賣點....寬葉韮菜....吓, 同平時買的韮菜有的咩野唔同呀!

二公子鍾意食煎餃, 我問佢15隻夠唔夠, 佢話煎多的啦.  

哈哈, 我只得兩包, 煎多的梗係得啦.   兩包共三十隻, 佢食二十隻, 我食十隻咪得囉...

橫掂個煎pan一鍋都放唔哂三十隻煎餃, 咁我先煎咗比二公子食先.  我再煎比自己食....做阿媽係咁架啦.

真係要講講的煎餃, 味道都ok,  隻餃係大過的水餃, 但餡料少的喎, 睇吓隻餃咬開幾的餡幾"鬆洞).   相比起的水餃的餡包得實淨的喎.

煎餃HK$19.9 十五隻, 平均HK$1.33 一隻煎餃.   而家庭裝一包HK$46.9有四十隻, 平均HK$1.17一隻.   如果的餡料差唔多, 只係外皮大咗,  咁家庭裝抵食的喎.  以前未出煎餃, 我都係用水餃煎嚟食架啦.

下次再買家庭裝韮菜豬肉水餃, 跟著再買一盒呢款寬葉韮菜煎餃, 一齊煎再比拼一下, 睇吓味道有咩分別, 邊款抵食的先得.

沒有留言:

張貼留言