2015年8月25日 星期二

牛一

August 17, 2015, Monday

哈哈, 今日係五號屋嘅牛一, 晨早Whatsapp便响起來, 收到朋友的祝福...要我開心常笑, 四萬咁嘅口.

今天請了一天假, 豐富的節目等著我, 不需要型爸張羅, 鄰居們已為我準備了節目.  二公子也請了假, 兩父子整天陪著我.

昨天行完山, 下午至晚上仍下雨, 但今日天朗氣清, 第一個節目就是去游泳

粉嶺雙魚河馬會會所的游泳池.  仍是暑假, 好多小朋友在游水.  我平時不喜歡去泳池游泳, 怕人多, 眼睛又對泳池的氯氣敏感. 這裡人少一點, 感覺上舒服多.

游了個多小時再去子steam room 焗一焗, 好爽呀!

今天是星期一, 想不到餐廳這麼多人.   室外仍有位, 但天氣那麼熱, 個個都想坐室內.  幸好鄰居提早出來拿了兩張檯, 否則我們便要坐室外.   我們十個人, 沒有大檯, 只好分兩檯坐.

我們呢檯好士心多, 叫幾碟大家share 嚟食

炒貴刁

煙肉蘑菇天使麵

炸魚薯條

Pizza

大家傾吓講吓, 好開心呀!   食到差不多兩點, 我們便離開, 先回家換衣服, 我地仲有下場呀!

回家的路上, 藍天白雲, 天朗氣清....多謝上天給我美麗的一天.

沒有留言:

張貼留言