2011年4月30日 星期六

醉香庭湘川菜館


2011年4月30日下午3:57公開累積瀏覽 46 0


食完早餐, 今日會帶家姊姊夫上大陸玩一天.
我地經落馬洲去福田口岸, 坐深港鐵去華強北站行吓.  嗰道好多電子野, 而家好興用LED燈的燈泡香港賣好貴, 我地去睇吓, 唔知大陸係咪平好多...  嘩! 原來真係相差好遠呀! 我地响香港啱啱買咗一個燈泡, hk$96, 今次買兩個返嚟試吓, 每個rmb28.   唔知質量有幾大分別, 要用過至知.
 
行呢的地方我同家姊都無興趣, 帶姊夫去睇吓的karaoke, 佢有興趣喎.  哈哈, 仲比我地游說佢, 不如帶咗我地部舊karaoke返加拿大啦, 我地嗰部買咗年幾之麻.  點知佢話ok 喎, 佢話佢地好少唱, 久唔久先唱一次, 比的新歌佢地都唔識唱.  好野! 我地部舊karaoke終於搵到新主人啦.  其實部機都仲係幾好架.  不過為咗二公子多的新歌唱吓, 我地先換咋(哈哈, 真係多藉口....當然我地都好鍾意佢係touch mom咁型仔啦)

行咗個幾鐘, 帶佢地落去漁米粥食飯, 食完飯, 再行吓超市, 買的孜然粉, 跟著就去按摩.  呢幾日行得咁攰, 去按摩就最舒服啦.

攪吓攪吓, 按完都六點幾七點, 咁就去福田口岸個商場搵食, 點知去到嗰間農家菜大排長龍, 唉吔, 今日仲係復活節假期, 好多人呀!  咁型爸話不如去西湖春天啦, 坐的士過去20分鐘應該ok, 但我地5個人要分兩部的士.  諗吓諗吓, 我地無訂位, 如果去到可能又要等.  都係喺附近搵食好的啦. 
去到一間有新鮮鱷魚肉賣嘅酒家, 又話滿座(咁啱今日有人擺滿月酒)... 跟著話不如返香港食, 吓! 呢個時間, 香港又係假期, 一樣難搵位.  

最終我地再行, 見到呢間醉香庭湘川菜館, 仲連著間醉香庭港式茶餐廳(兩間有一門打通, 同一個老闆), 啱啱有人食完起身, 有位我地就即刻坐低啦.   湘川菜我地都啱, 但家姊就唔食得辣啦.
叫咗呢個祈黃雞, 唔辣嘅
干鍋大腸, 睇佢唔出, 好辣架
大盆花菜, 都有少少辣
酸菜魚, 呢碟睇落一的都唔辣, 但食落勁辣.  大頭魚, 的肉好滑, 可惜的肉太多骨, 食嘅時候真係要好小心, 家姊差的梗骨.
蒙古鐵板牛肉, 睇落好辣, 呢碟的牛肉反而有麻香, 但唔係好辣
海帶龍骨湯, 食的咁辣野, 飲呢個湯清清熱都好.
其實都叫咗好多野, 但係大部份都辣, 加上的餸配菜辣椒仲多個主菜的肉, 的牛肉得十嚿八嚿, 肥腸都係(仲好, 純粹過吓口癮, 呢的都唔應該食咁多), 食落唔係幾夠, 個酸菜魚好辣, 佢地唔係好頂得著. 我地叫多幾樣野
干煸四季豆, 呢個煮法麻麻, 因為的豆係無干煸, 剩係煮腍咗, 不過味道都ok
叫多個麻辣脆蝦, 呢碟都ok, 唔係好辣啫(同碟干煸四季豆一樣, 差唔多食哂, 佢地提我先記得影)
呢碟牛河等咗好耐先至嚟, 想cancel, 但係一cancel就即刻送到.  呢碟應該係隔離港式茶餐廳炒嘅, 非常唔得, 一的味都無. 
埋單rmb461, 咁多樣餸加兩支啤酒, 都算抵啦.
食完就行過關口....嘩! 呢個關口, 我未試過有咁多人, 開咗好多條line, 但都係排哂長龍.  不過都好快啫.  過完香港關出去搭的士.... 嘩! 又係咁多人, 等巴士的人打哂蛇餅, 巴士公司send咗幾架"吉車"嚟疏導人潮, 仲要警察先生維持秩序.  我地等的士(好多的士), 但係人太多, 排隊上的士都足足排咗半個鐘先上到車.   
咁又一日, 返到屋企舒服哂.  我地平時上大陸都會盡量避開呢的長假期, 但今次三家姊返嚟三個星期, 佢地都好忙, 又另外安排咗個trip, 所以都要把握呢幾日陪佢地.

沒有留言:

張貼留言