2011年4月28日 星期四

Macau 兩天遊 - 有咩戰利品?


2011年4月28日下午4:31公開累積瀏覽 231 1


今次去澳門, 雖然係短短兩日, 唔多唔少都買咗的咩野返嚟...
今次本來都唔打算買的咩野手信, 姨甥幫襯咗鉅記, 家姊幫襯咗咀香園, 我都無諗著買.  點知去到官也街, 見到呢間鋪頭排哂長龍, 咁就走去望吓啦, 晃記百年老號, 未聽過喎.   不過要我排隊我就梗係唔買啦.
點知食完飯無人排隊, 肉切酥, 未聽過, 想買嚟試吓.  點知佢話今日無得賣啦, 明天啦...吓! 唔係阿麻...
問到唔買又唔好意思, 買少少其他試吓啦.  雞仔餅, 合桃酥, 迷你杏仁餅.  返到香港試吓, 雞仔餅... 腍嘅, 鯉魚門新鮮整嗰的好味的喎.  合核酥, 好鬆脆, 但唔知點解好似有少少鹼水味; 迷你杏仁餅, 好一般喎, 唔通淨係賣哂嗰的先係得嘅?  我姨甥話佢買咗嗰隻鮑魚酥都幾好味, 夠鬆脆.
安德魯葡撻, 呢個非常好味
今次收獲以紅酒居多, 上次嚟買過幾支紅酒, 都幾好飲.  但今次嚟搵咗好多超市同賣酒嘅地方都買唔到.  型爸打電話問澳門嘅朋友, 佢帶我地去另一間高級的嘅超市, 都搵唔到.  上次我地買嗰支係ESPORAO 2005, 但係已經無哂, 朋友屋企有支ESPORAO 2006 (最左手面嗰支), 佢送咗比我地.   但超市所見, 全部都係2008 & 2009 新酒.
最終無買到ESPORAO, 買咗其他幾隻葡國酒試吓, 都係買嚟當house wine啫.
見到呢兩樽麻包袋酒, 咁得意, 每樣買支試吓.
個超市經理介紹, 又買咗兩支葡國白酒
另外買咗支Whisky, 價錢好抵喎, 平過香港機場免稅店.
當然唔少得葡國橄欖啦, 以前都未試過買綠色嘅水欖, 因為怕酸或者太鹹, 今次買一樽細嘅嚟試吓.
又忍唔著買咗一礶葡國腸, 上次買過一礶, 覺得頗鹹, 今次買第二隻牌子試吓.
兩日之麻, 已經買咗咁多野, 算唔算收獲豐富......

沒有留言:

張貼留言