2011年4月3日 星期日

Lunch at Santa Lucia


2011年4月3日下午2:39公開累積瀏覽 21 0

 
今日應邀去Hotel Panorama, Santa Lucia食lunch

呢間餐廳最大嘅賣點係响酒店38樓, 個維港view相當唔錯.
餐廳做緊promotion, 人很多, 實在唔適合影相, 我亦都無影到Menu.  Lunch set 有唔同選擇, 頭盤, 沙律吧, 甜品係buffet style可以自取, 而main course就可以選擇.
個沙律吧好受歡迎, 的菜好快無哂
個sales叫個waitress幫我地整咗碟凱撒沙律, 加埋的醬撈得好好味.

而頭盤有意大利火腿, 魚子醬蛋白(好似得一碟有魚子醬), Parma Ham & Melon
呢份就係我攞嘅頭盤
今日daily soup係蕃茄湯, 我試咗少少, 味淡咗的

我地三個人, 主菜兩位叫咗嫩肩牛扒, 一位就叫咗辣牛肉, 細細嘅portion好啱lunch食. 賣相都整得非常之靚.  見到其他客人叫嘅lunch, serve 出嚟賣相都好靚, 令我好想知道人地叫咗的咩野.   可惜太遠, 影唔倒相.

餐後我叫咗咖啡, 的咖啡味道一般, 但驚喜係的鮮奶係溫熱上, 唔會將的咖啡溫度降低.  另一位就叫咗Latte.
甜品有三款曲奇, 麵包布丁, cheese cake, chocolate cake
幾款迷你蛋糕, 朱古力撻, 甜品, 生果, 另外有一個corner 有個waitress負責整 pancake.













其中一位要咗pancake, 好大件, 我唔敢要, 不過好想試吓, 切咗少少, hummh...唔係我favorite. 另外佢攞咗一碟好輕量嘅生果甜品.
而我攞咗咁大碟(基本上係每款攞一件)...係咪好搏命呢?  太貪心啦, 想每樣都想試吓.   真係太夠啦, 唔係好啱食嘅咬咗一啖就留低... 唔好意思, 浪費咗的食物.
走嘅時候見到張50% off leaflet. 咦! promotion extend? 睇真的原來係Happy Hour bervages special 啫....
今餐實在太豐富啦!  好彩今晚做瑜珈, 好夜先返屋企食飯.

沒有留言:

張貼留言