2011年4月16日 星期六

The Glenlivet XXV


2011年4月16日下午3:43公開累積瀏覽 85 1

 
林老闆今日過嚟一齊食飯, 帶咗一支好靚嘅酒嚟一齊飲, 個包裝仲超精美.....
就係呢支嘞, The Glenlivet XXV, Single Malt Scotch Whisky
將中間塊銀色鐵片推開(左右均可), 可以先打開一邊
有一份精美嘅brochure
介紹呢隻The Glenlivet XXV
再打開左手邊, 有張Certificate
係酒廠幾個唔同部門嘅人嘅簽名
另外個樽上面仲有另一個人簽名
睇落真係好靚仔呀!
呢支酒頗名貴, 酒香又醇, 但酒味唔可以留喺口入面好耐(型爸比一兩啖我試吓咋, 我唔好酒架).  不過呢支當然係一支好酒啦. (我係嗰的飲幾啖, 知少少扮代表....純粹個人意見)
但係上次介紹嗰支Amrut Fusion Single Malt Whisky就唔同啦, 的酒香可以留响口入面好耐.  可惜上次同事去印度, 我叫佢幫我買支返嚟, 點知佢話搵咗兩次都搵唔倒, 印度機埸同香港機場嘅Duty Free 都無....無計!

沒有留言:

張貼留言