2011年4月26日 星期二

Macau兩天遊 - Dragon Treasure's 龍騰3D Show


2011年4月26日下午2:31公開累積瀏覽 243 0

 
攞完水舞間飛, 經過Dragon's Treasure影院, 好似好多人睇喎, 我地又無咩特別野做, 型爸同姨甥都話睇場show啦.  票價hk$30 per person.
咁走去counter買飛, 嗰位小姐又好好人喎, 問我地係咪酒店住客, 如果係就可以免費睇show.  咁我show一張酒店匙咭, 話比佢知有兩間房, 共五位, 佢真係送咗五張飛比我, 當堂好開心啦, 慳返hk$150.
跟著就好多人排隊, 要將個相機遞到好高先影到個入口
入到去地方都好寬闊, 同一時間可以容納好多人,
個show開始, 初時都覺得幾靚
見到咁又影吓,
咁又影張
不停咁播出唔同嘅燈光同影像....
唔使5分鐘, 我已經開始頭暈同頸痛...一味要將個頭抬高望天, 的影象(飛龍呀, 怪獸呀)轉嚟轉去, 但完全領略唔到呢個show想傳遞的咩野信息...
呢20分鐘真係超難頂呀!   我地出咗嚟之後, 大家都覺得好好彩呀....好彩唔使比錢呀....如果唔係真係搥心兼唔抵呀!
如果要比錢買飛, 真係絕對唔值(三十蚊都係咁話).  而家唔使錢再請我睇都一定唔會再入去, 真係好暈架.....

沒有留言:

張貼留言