2011年4月14日 星期四

回鍋肉


2011年4月14日下午3:50公開累積瀏覽 212 1


今晚鄰居又過嚟一齊食飯, 我預備整回鍋肉, 雞蛋焗魚腸, 拍黃瓜同埋煲個南北杏無花果雪梨蘋果雪耳瘦肉湯.
整好的珊瑚草, 就開始預備整回鍋肉.  本來應該整拍黃瓜先, 整好可以即刻放入雪櫃雪幾個鐘.  但係未買青瓜, 無法, 一陣間整好哂的預備工夫先出去買.

呢的就係整回鍋肉嘅配料啦.  有腩肉, 筍, 青椒紅椒, 椰菜.
腩肉先煲20分鐘至全熟, 用凍水過冷河, 切薄片(越薄越好, 我切咗幾片, 手軟, 叫Ruby幫手切, 點知望少兩眼, 佢切得唔夠薄, 即刻要佢更正, 不過都有十塊八塊頗厚).   椰菜用熱水燙至半軟.  青紅椒切段.

呢個餸嘅主打嘅醬料係豆瓣醬同甜麵醬, 份量啱的話, 都唔使落其他調味.
我見到的腩肉片好似有的未熟, 用蒜頭再爆熟佢. 盛起備用.
跟著攪掂埋的魚腸, 煲落個湯, 就出咗去買青瓜啦.

食飯前先煮埋呢個餸.
用蒜頭爆香的豆瓣醬同甜麵醬, 加腩肉再爆香, 再加青椒紅椒一齊炒(隻手軟到無力炒), 跟著落脆筍及椰菜(咁大碟更加無力), 即刻叫Ruby嚟幫我手再炒勻佢.
其實加兩隻指天椒落去炒, 辣辣地仲好, 但鄰居有的唔食辣, 都係唔好落.  我用咗一個椰菜, 又汆過水, 椰菜炒完之後, 繼續出水. 上碟時應該唔要的水  但當其時我隻手攰到無哂力(過濾的珊瑚草吊著隻手幾個鐘, 攪到隻手攰到無哂力),  Ruby幫我埋尾兼上碟, 我無睇著佢, 唔記得叫佢唔要的汁, 乾身的睇落去同食落去都會好的.
其實煮回鍋肉真係容易又簡單.

沒有留言:

張貼留言