2011年4月28日 星期四

Macau 兩天遊 - 大利來豬扒包 & 安德魯葡撻


2011年4月28日下午2:27公開累積瀏覽 648 0

 
雖然Crown Towers Hotel 嗰張床比較軟, 但係可能行咗一日都幾攰, 昨晚都幾好瞓.  去旅行唔使咁緊張, 他他條條好的, 我地約咗9:30am先出去食早餐.
我地今早去路環大利來記食豬扒包早餐呀!
咁早去到, 已經頗多人, 户外的檯都差唔多坐滿...
呢個係鋪頭門口, 我地本來入去坐, 但覺得入面好焗,  天氣好, 都係坐户外仲清涼的.
佢地有個餐牌, 但我地睇都無睇就叫咗野食啦.
早餐係無豬扒豬仔包賣, 要下午先至有, 但我地下午唔會再嚟, 退而求其次食其他豬扒包啦.
姊夫叫咗菠蘿豬扒包
家姊同我都叫咗豬扒餐包
我咬咗一啖, 餐包同豬扒都好腍喎.  個餐包就過份軟咗(感覺濕的, 唔係出爐麵包), 但塊豬扒都幾好味.   上次(好似都成兩年前啦)下午嚟食個新鮮香脆嘅豬扒包真係好好味架.
型爸就叫咗豬扒公仔麵
姊夫同家姊都叫咗咖啡, 但我唔鍾意飲茶餐廳咖啡, 叫咗杯奶茶....有驚喜喎! 佢用杯裝咗大約2"奶, 再比一個不鏽鋼壺裝著的茶, 的奶茶好滑好飲喎, 好過响營地街市嗰的瓦煲奶茶.   即刻倒的茶比家姊, 等佢加的咖啡變鴛鴦, 因為佢話的咖啡太過苦澀.
食完就出去海邊行吓, 次次嚟都有影相.  跟著我地沿路行去譚公廟同天后廟, 但我地都無入去, 淨係經過啫.
經過見到呢間屋好攪鬼, 屋主用的攀籐植物圍著間屋, 我諗响入面住都會幾涼快.  不過唔知會唔會好多蚊滋呢?
行返出去就係安德魯葡撻, 頭先已經想買嚟食, 不過啱啱食完早餐.  而家梗係整番個先啦....
嘩! 貴咗好多呀! hk$8一個, 買6個hk$45(平三蚊), 型爸買咗6個啦.  我同家姊每人一個, 新鮮熱葡撻, 好味又鬆脆, 其他嗰四個葡撻就落咗姊夫同型爸嗰肚啦.
跟著仲買咗兩打攞返香港, 二公子都好鍾意食, 凍咗唔緊要, 到時入焗爐焗返, 一樣咁好味.
買完就坐的士去威尼斯人行吓, 家姊同姊夫都未去過,  等佢地影吓相.   我同型爸就行過一兩次, 上次同大公子&二公子一齊响呢道做咗張電腦水晶相, 而家放咗喺屋企, 覺得好有紀念價值. 
不過威尼斯人都無咩好行, 大部份都係名牌店或者香港品牌店, 香港的商埸都係咁啦, 點會响道買.  見到大部份都係"行人", 都無見到有人攞著shopping bag... 
行吓行吓, 見到間大利來記餐廳(仲未開門), 唔係阿麻, 响呢道食豬扒包咪無哂的風味囉!
再行吓行吓, 又見到好大個安德魯葡撻廣告, 唔係阿麻... 咁咩都無哂風味啦, 仲有鉅記同咀香園.... 澳門細細, 但處處都見到鉅記同咀香園, 唔知有幾多間呢! 
行完就返酒店check out.  為咗唔想攞著的行理走嚟走去, 又唔想將的行理keep著喺酒店(氹仔呢邊). 先去碼頭寄存的行理(以前有locker, 但而家已經全部拆哂), 收費hk$20一個行理箱(for 6 hours), HK$10輕便行理(又係for 6個鐘), 超過6個鐘就再計數.
跟著再去攞埋的船票, 咁一陣間走時就方便好多.
寄存完行理又出去搵食啦...

沒有留言:

張貼留言