2011年4月28日 星期四

Macau兩天遊 - The House Of Dancing Water 水舞間


2011年4月27日下午2:07公開累積瀏覽 407 0

 
我地訂咗兩個房間, 個packageg包咗四張水舞間嘅門票.
去攞飛時真係有的唔開心, 因為無得揀, 座位已經安排, 仲喺唔係咁好嘅位置.
我地被安排坐嘅位置係C區, 藍色右手面最邊邊嘅位置. 由下而上第四行.  我地問如果online訂飛可唔可以揀位, 嗰位小姐話online booking 都唔可以揀位(係咪真架?) 不過我返公司問同事, 佢話親自去counter 買票係可以揀位, 但online booking 就唔知啦.
不過投資20億嘅show, 點樣都係想睇嘅.
入埸可以影相, 但唔可以用閃光燈
所以好多都係唔夠光, 見有隻mini帆船响黑麻麻嘅海到都影吓啦.
場面都好精彩, 突然响水中升上一隻大船, 位位都係跳水高手
姊夫話個位都好好呀! 平時演唱會最前係最貴嘅, 睇吓! 同的演出者幾近距離...




睇吓個場地時而係水池, 時而係硬地, 變化多端...真係好野...
leaflet嗰張影得幾靚, 我呢張黑麻麻



每個表演者都非常落力, 技巧&力的表現.
表演非常精彩, 值得一睇.  其中故事, 應該係講英雄救美, 但的leaflet並無詳細講鰎解故事內容.
其中一個小插曲係中途有故障, 表演暫停咗5-10分鐘, 不過好快就恢復.
我同家姊都著咗件即棄雨衣, 以防濕身(因為有朋友睇過, 話濕咗身覺得好凍).  我地坐第四行還好, 第一行嗰的真係有水彈上嚟, 見到好多前排觀眾, 攞定大毛巾擋著.  我地淨係有少少雨粉粉咁啫, 型爸同姊夫都話唔使雨衣, it's nothing.

沒有留言:

張貼留言