2011年4月28日 星期四

Macau 兩天遊 - 大三爸 手信街 潘榮記


2011年4月28日下午3:50公開累積瀏覽 221 1


食完竹升麵加甜品, 好夠啦, 我地當散步, 慢慢行去大三巴...
今日假期開始, 真係好多人, 見到咁迫都唔想行
我地係咁意行吓咋, 望到上面咁多人, 都無行上去, 我地離遠影張相, 到此一遊就算啦.
睇吓呢條行上大三巴嘅手信街幾多人, 間間鋪頭買手信嘅員工, 不斷剪的豬肉乾叫我地試, 我地啱啱先食完野, 好飽點會想試吖.  如果肚餓行呢條街, 由街頭試食到街尾, 我諗都飽囉.   咁多人, 真係唔啱我地, 見到都唔想繼續行.
行落嚟先見到有間女媧廟, 路過啫, 無入去.
行上去大三巴時, 經過一間鋪頭有好多人掛隊, 走去睇吓先.  潘榮記, 買咩架, 仲有張紙貼著叫人唔好用閃火燈, 咁即係比人隨時影相啦.
前面好多人排隊睇唔到, 咁走去後面睇吓.
原來係整的類似雞蛋餅嘅野, 唔通好出名嘅, 真係唔知喎, 好飽無咩興趣, 影完相就走啦.
行到好攰啦, 都係四點鐘, 今晚訂咗六點鐘食法國餐. 咁行法都唔係好掂, 唯有去麥當勞坐低飲杯野休息吓啦.  坐咗一陣, 覺得無理由咁傻坐喺道兩個鐘等食飯, 咁我同佢地講不如唔食晚飯, 早的返香港囉.   點知一講, 佢地個個都話好喎.  其實大家都唔想咁樣磨兩個鐘.  咁即時決定走啦.
本來訂咗呢間法國餐廳(係澳門朋友介紹架), 唯有取消booking, 今次緣慳一聚, 下次有機會先再食啦. 
坐的士去碼頭, 攞返的行理, 仲趕得切坐五點鐘船(本來訂咗20:45)...
兩日行程就結束啦....今日行得太多, 好攰呀!
不過綜合一吓, 今次嚟澳門左滕右滕, 好似去咗好多地方食野, 但又無一間是是正正覺得係好好味, 本來對嗰餐法國餐有的期望, 點知最後又cancel....即刻有的驟然若失嘅感覺...

沒有留言:

張貼留言