2011年4月26日 星期二

Macau兩天遊 - 氹仔官也街搵食 - 葡國菜


2011年4月26日下午3:42公開累積瀏覽 887 0

 
攞埋間房, 我地要出嚟搵食啦, 今晚水舞間20:00開show, 姨甥又訂咗20:00船飛返香港, 我地要食個早飯...  嚟到澳門, 梗係想食餐葡國菜啦.
嚟官也街, 的士司機比我地响對面馬路的士站落車, 一見到呢座建築物就好熟面口.
木偶葡國餐廳
綠色建築物旁邊嗰條就係官也街
呢道成條都可以講係手信街加小食巷
街口仲有個咁特別嘅郵筒, 影張相先
再行前的係小飛象葡國餐廳
行入內街, 就有公雞葡國餐廳.... 但係呢的都唔係我地想搵嗰間喎.....
再行, 咦, 街尾三個尖頂嗰間係野酒店, 原來係Galaxy
咦! 呢座建築物幾攪鬼喎!
佛笑樓都响呢道開咗一間喎
仲有呢間波爾圖葡國餐廳....唉吔...仲未搵到呀.....
新陶陶酒家, 食翅嘅喎, 但係今晚想食葡國餐呀!
過咗新陶陶酒家轉落去, 有條樓梯, 叫跛腳梯....  攪笑, 普通石樓梯, 無跛腳呀! (唔記得影埋條樓梯添)
跟著再問吓人, Antonio响邊道呀!  指咗我地嚟呢個方向.....
搵到啦....吓, 點解好似cafe 咁嘅..
睇吓! 真係咖啡室喎... 唔係阿麻, 我地搵葡國餐廳喎
再行多幾步, 卒之搵到啦..... 五點幾,  但未開門喎
响側面睇吓, 叫做買賣街
未開門就影吓門外咁多張牌
正宗葡國菜
唔知寫咩野...1248-1950
呢張都係唔知寫咩野
The Miele Guide 係咩野指標嚟架.
呢兩張就知啦, 米芝蓮recommended 2009 & 2010.
型爸响餐廳後面見到餐廳的人, 問佢地幾點鐘開門, 佢地話18:00, 我地見仲有10分鐘, 就企喺門口等吓啦.   等到18:00 再問吓開得門未, 嗰位唔知係葡藉定係菲藉嘅女士用英文話未ready好, 等多15分啦.  咁我地話好攰啦, 不如比我地入去坐著等得唔得, 佢話唔得架, 我未ready, 比你地入嚟老闆鬧架.  咁我話你慢慢啦, 幫我地reserve張檯, 我地去飲的野先, 15-20分鐘返嚟, 點知嗰位女士話, 咩你地無booking架, 我地今晚fully booked喎.   吓!唔係阿麻, 而家先講, 好彩都係等咗10分鐘啫.
今日又唔係假期(不過係假期前夕啫), 間餐廳好細, 得七八張檯, fully booked 都唔出奇.  不過心中有的奇怪, 咁細間餐廳, 就算日日fully booked都搵唔到好多錢, 有名唔知有無利呢...
無法啦, 我地要即刻搵過另一間餐廳, 唔係好多時間, 七點半前要食完呀!

沒有留言:

張貼留言