2011年4月9日 星期六

五號屋會所 - 家居新玩意


2011年4月9日下午5:19公開累積瀏覽 68 2


型爸同陶爸, 後尾加埋二公子, 攪機都攪咗兩三個鐘, 卒之駁好哂的線啦. 攪咩野機?
咪係呢部新嘅touch monitor Karaoke 囉. 因為版權問題, 而家香港係無得賣架, 但係响國內就越出越多新款.   今次係陶爸幫忙從國內買咗帶落嚟.  之前型爸上去睇過另一個款式, 唔係呢個牌子(我地都唔識呢的國內牌子), 陶爸話呢部更新款喎!
用touch mon 嚟揀歌, 真係又快又方便.  個mon係座地架., 我地坐喺梳化揀歌就啱啱好
上面黑色嗰嚿係for無線咪嘅, 而下面銀白色嗰嚿就係新Karaoke system..  個hard disc 有4T.
唯一美中不足就係套system 唔係黑色, 我屋企所有hi-fi 都係黑色, 而家淨係呢套係白色...唔記得同陶爸講添.
佢地整機期間, 我地幾個部屋又商量今晚不如Potluck啦, 都係每人整一兩個餸啫, 好易攪.
我地試部新機真係好興奮, 由三點唱到晚上十點幾, 直至林老闆一家由台灣返到嚟(都差唔多十點幾), 先熄咗部karaoke.  林老闆買咗好多手信返嚟呀, 好驚嚇呀...    本來今日無咩節目,  結果今天變得節目非常豐富.
唉吔...唔記得咗部舊Karaoke添, 真可憐, 都係用咗年幾之麻, 而家拆咗出嚟放喺到, 係咪應該post 上網賣咗去呢?

沒有留言:

張貼留言