2011年4月27日 星期三

Macau 兩天遊 - 新寶粥麵水蟹粥宵夜


2011年4月27日下午3:14公開累積瀏覽 405 0

 
睇完水舞間都係九點幾, 要去宵夜都係尚早, 我同型爸講不如你同姊夫去用咗的泥碼啦.  每間房送hk$300, 兩間即係有hk$600.  但去到賭場門口, 先知道每hk$100泥碼雖要加hk$200先可以用, 只可以用嚟玩百家樂, 只可以買閒, 唔可以買庄(呢的我全部唔識, 佢講我聽).
 
我換咗的泥碼coupon就交比型爸, 當時都差唔多十點.  我同家姊連入賭場睇吓嘅興趣都無, 我地兩個上酒店房休息一下飲杯茶.  型爸同姊夫話十點半上房搵我地, 然後一齊出去宵夜.
哈哈! 點知我地煲緊水, 茶都未飲佢地就已經返上嚟.  型爸只係玩咗三鋪, 第一鋪已經無哂的泥碼, 第二鋪嬴番, 第三鋪再嬴, 咁就快的走啦... 嬴咗少少夠洗用就閃啦.

咁我地出去宵夜啦, 型爸本來想去一哥食水蟹粥, 但係我地由氹仔去都要20分鐘, 來回40分鐘, 加埋食野咪好花時間, 不如問吓酒店服務台, 氹仔呢邊有咩粥檔食水蟹粥好過啦. 
酒店服務台介紹咗呢間新寶粥麵, 佢地話有時收工都會去食.
亦都打定電話去問有無水蟹粥
去到見到都有好多人客, 大部份都係叫小菜
其實根本唔肚餓, 只不過係過吓口癮, 嚟到澳門同圍食.  (响香港根本唔會食宵夜)
即時叫一鍋水蟹粥, 睇餐牌hk$168.  型爸已經食咗兩碗我先記得影相
我自己嗰細碗仔仲未開始食.   對於我嚟講, 的粥真係唔得, 實在太好味, 好味到一食就知唔係水蟹嘅鮮味.  應該係加咗師傅煲嘅粥底, 然後斬的蟹加上去(的蟹超細隻).  真的非常一般,
叫咗豉油皇炒麵, 超細碟, 一般.  幸好我地全部都唔肚餓, 每人食少少.
再加碟蒜蓉炒菜心....嘩!呢碟比的油嚇親, 全碟睇落都係油, 我結果用咗好老土嘅方法, 用的水浸吓的菜先食.
型爸同姊夫就飲支啤酒解吓渴.
嚟嘅時候對呢間鋪頭一的期望都無, 所以亦都唔係太失望, 求其是但食的啦.   食完就返酒店休息啦! 
型爸好想食的好嘅水蟹粥架, 呢間就真係滿足唔到佢啦....

沒有留言:

張貼留言